Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Namierzanie drona
01.11.2016, 20:18
Namierzanie drona
Witam, jestem zielony w temacie ale nurtuje mnie jedna rzecz. Jakie możliwosci mają służby i milicja w namierzaniu właściciela drona? Czy można uzyskać jakąś anonimowość w posługiwaniu sie takim urządzeniem?
Załóżmy ze spowodowałem katastrofę samolotu na okęciu. Co dzieje sie dalej?
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02.11.2016, 10:21
RE: Namierzanie drona
no bedom najpierw dochodzić czy kgoś podejżanego nikt nei widział w okolicy, sprawdzać nagrania z monitoringu w okolicy, badać resztki drona, może znajdują sie tam jakieś informacje identyfikujące ten jeden konkretny model, uderzą do producenta czy handlarza, jak kupiłeś przez internet abo płaciłeś kartą to przyjdą do ciebie w końcu

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!!!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
02.11.2016, 13:13
W przypadku gdy następuje jakaś komunikacja między tobą a dronem to mogą namierzyć chyba nawet źródło takiego sygnału lub sprawdzić lokalizację w których taki sygnał wytępował, wszystko zależy raczej od tego jak zbudowany jest taki dron/urządzenie, w przypadku zaprogramowania takiego sprzętu pod wyznaczoną trasę wcześniej było by im chyba trudniej, no ale lotnisko okręcie to grubsza sprawa raczej.
02.11.2016, 22:28
Ja przypuszczam, że po kilku ostatnich incydentach z dronami, oni już zaczęli to jakoś kontrolować.
Na tym forum jest nawet link na urządzenie (open source na OpenWRT) do wykrywania i zakłócania dronów. Oni pewnie w pobliżu lotniska non stop monitorują typowe częstotliwości (ISM, 27MHz, WiFi...), które mogą służyć do kontrolowania dronów.

TorChat: kjwyvwi3ac3wduxj | I2P-Messenger: haglaaxk3jfqp33mfpkhjjamkndvv5bufuw37w445ejhljyjdaka.b32.i2p