Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak połączyć się przez Tora, by IP było zawsze Polskie?
05.06.2011, 22:20
Jak połączyć się przez Tora, by IP było zawsze Polskie?
Zagadnienie jest następujące:

Zostałem zablokowany na pewnej stronie (mam stałe IP). Strona wykrywa zagraniczne IP i ogranicza dostęp do pewnych funkcji których ja chciałbym używać. Odczytuje IP polskie wtedy nie ma problemu.

W momencie gdy odpalam Tor Browser losowo przydziela mi IP z serwera który udostępnia połączenie. Raz to jest IP niemieckie, raz rosyjskie itp. wiadomo jak to działa. Jak wylosuje mi IP polskie no to jazda mogę korzystać ze strony, jak zagraniczne, jest lipa.

Klikając w mapę sieci widzę że jest parę polskich węzłów przez które można się połączyć.

I teraz pytanie jest następujące.

Jak to zrobić? Jak połączyć się przez Tora w taki sposób żeby nie było to losowe IP tylko zawsze Polskie.

(jestem zielony, opisałem temat najbardziej dokładnie jak umiem to wytłumaczyć, bawię się krótko i w temacie jestem od niedawna)

Proszę o pomoc!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05.06.2011, 22:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.06.2011 22:51 przez Madlock.)
RE: Połączenie Tor Browser
W programie AdvOR można wybrać wyjściowe IP. Obsługa nie jest do końca intuicyjna. Po połączeniu się trzeba kliknąć w taką jakby strzałkę ">>" koło buttona "new identity" i tam jest spis węzłów, czy jak to się tam fachowo nazywa.
I trzeba przejąć połączenia przeglądarki, najszybciej "celownikiem". Ale normalną przeglądarkę, bo dwa tory na raz się chyba gryzą.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
05.06.2011, 23:37 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.06.2011 23:37 przez immo.)
Jesteś bogiem tylko to mam do powiedzenia.