Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozmowy telefoniczne - wszystkie nagrywane?
24.06.2015, 18:40
Post: #21
RE: Rozmowy telefoniczne - wszystkie nagrywane?
(14.01.2011 2:56)tosiabunio napisał(a):  Retencja danych komunikacyjnych to nie podsłuchiwanie (co nie oznacza, że retencja to dobra rzecz), ale zapamiętywanie danych dotyczących połączenia, czyli daty i godziny, rodzaju połączenia, danych obu rozmówców (numery, nazwiska, etc.). I kupa innych danych dotyczących transmisji. Ale, póki co, nie samą treść.

Jeśli mnie pamięć nie myli w roku 2002 prawdopodobnie wpłynęło do operatorów telekomunikacyjnych systemów przewodowych (wtedy ten rodzaj telefonii miał u nas zdecydowaną przewagę) zapytanie "służb" o treści: czy państwa system telekomunikacyjny umożliwia rejestrację i przechowywanie wszystkich zdarzeń na linii abonenckiej. Przede wszystkim: podniesienie i odłożenie słuchawki, wybranie jednego lub części numeru abonenta wywoływanego. O ile wiem operatorzy systemów EWSD i 5ESS odpowiedzieli, że nie ma takiej technicznej możliwości.
Od tego czasu wiele się w technice zmieniło...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości